Tuesday, November 17, 2015

Dhabsinai


Rahsia kehebatan DHAB terletak pada dua pundi hitam lemak dalam perutnya, diproses menjadikan minyak urutan urat saraf, termasuk digunakan untuk kekuatan tenaga alat sulit lelaki khasnya aliran saraf zakar.
Manakala organ hempedu, hati daging dan tulang diasingkan dan dijemur kering kemudian dikisar halus dan diproses sebagai kapsul bagi mengubati pelbagai penyakit.


Melalui testimoni pengguna Kapsul Dhabsinai terbukti berkesan untuk:-
- Mengurangkan lemak kolestrol.
- Melancarkan darah.
- Membuang angin kotor.
- Menghilangkan letih lesu.
- Asid plak dinding saluran darah.
- Menguatkan urat saraf pinggang.
- Lebih stamina tenaga lelaki/wanita.
- Mengurangkan tindak balas alahan sinus (resdung).
- Kulit gatal.
- Masalah darah.
- Kebas-kebas.
- Menjaga kecantikan dalam tubuh.
- Memastikan tubuh kekal sihat.
Menghindari penyakit-penyakit kronik
- Kencing manis.
- Darah tinggi.
- Jantung.

Dari Abdullah Ibnu Abbas r.a. berkata, "Saya dan Khalid bin Walid bersama Rasulullah s.a.w masuk ke rumah Maimunah lalu dihidangkan Dhab yang dibakar dan Rasulullah s.a.w menjangkaukan tangannya ke situ. Seorang wanita di rumah Maimunah berkata:

"Khabarkanlah kepada Rasulullah s.a.w apa yang hendak dimakannya itu".

Setelah diberitahu Rasulullah s.a.w mengangkat tangannya kembali. Saya bertanya haramkah dhab itu ya Rasulullah?

Baginda menjawab: "Tidak! Tetapi ia tiada di negeri kaum ku sebab itu aku tidak menyukainya.

Kata Khalid: "Lalu saya ambil dan saya makan sedang Rasulullah s.a.w melihat."








No comments:

Post a Comment